loading...
پایگاه تحقیقاتی بینگ بنگ
مهدی نعمتی بازدید : 2317 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

ساخت ایمیل در سایت Gmail بسیار ساده است.
 
برای این کار ابتدا به سایت www.Gmail.com بروید.
 
روی گزینه Sign up for Gmail کلیک کنید. (می توانید مستقیما روی همین لینک هم کلیک کنید)
 
و مشخصات خواسته شده در فرم زیر را تکمیل نمائید :
 


First name : نام کوچک خود را وارد نمائید.
 
Last name : نام خانوادگی خود را وارد نمائید.
 
Desired login name : نام مورد علاقه تان برای ساخت ایمیل در سرویس Gmail در این قسمت بنویسید و سپس دکمه chek availability را کلیک کنید. اگر نام مورد نظر گرفته شده باشد با حروف قرمز به شما پیغام اخطار می دهد و در صورتی که آزاد باشد با حروف آبی رنگ به شما اعلام می کند که آزاد است.
 
Choose a password : در این قسمت لازم است تا یک کلمه عبور (حداقل 8 کاراکتری) که می تواند از عدد و حرف تشکیل شده باشد انتخاب کنید.
(اگر کلمه عبور انتخابی شما کمتر از 8 کاراکتر باشد پیغام Too short داده می شود. اگر کلمه عبور انتخابی شما بسیار ساده باشد و به راحتی قابل تشخیص و هک شدن، پیغام Weak با رنگ قرمز به شما نمایش داده می شود و اجازه انتخاب این پسورد را نیز به شما نخواهد داد. اگر کلمه عبور شما از مطلوبیت نسبی برخوردار بوده پیغام Good به رنگ آبی و اگر کلمه عبور شما بسیار مناسب باشد پیغام Strong با رنگ سبز نمایش داده خواهد شد. در هر حال پسورد انتخابی شما باید یکی از دو گزینه آخر باشد)
 
Re-enter password : کلمه عبور انتخابی خود را مجددا وارد نمائید.
 
Remember me on this computer : اگر از یک رایانه شخصی استفاده می کنید که دیگران دسترسی به آن ندارند و نمی خواهید هر بار کلمه عبور خود را وارد نمائید، این گزینه را علامت بزنید.
 
Enable Web History : تیک زدن این گزینه سبب ذخیره جستجوهای شما در گوگل و نتایج آن می شود و گوگل برای جستجوهای بعدی (بر اساس آنچه پیش از این یافته اید) به شما کمک خواهد کرد.
 
Security Question : سوال امنیتی، از میان 4 سوال پیشنهادی گوگل یکی را انتخاب کنید (یا گزینه پنجم را انتخاب کرده و سوالی طرح نمائید). این سوال هنگامی که پسورد خود را فراموش می کنید از شما پرسیده می شود.
 
Answer : پاسخ شما به سوال امنیتی است، که باید آن را به خاطر بسپارید. سعی کنید سوال و پاسخ شما بسیار واضح و قابل حدس نباشد.
 
Secondary Email : در صورت تمایل ایمیل دیگر خود را در این قسمت وارد نمائید تا هنگامی که مشکلی برای شما پیش می آید یا پسورد خود را فراموش می کنید از آن یاری بجوئید.(می توانید این گزینه را خالی بگذارید)
 
Location : کشور مورد اقامت شما، که برای کاربران اینترنتی که در ایران به سر می برند این گزینه معمولا به صورت پیش فرض روی ایران تنظیم شده است و نیازی به تغییر آن نمی باشد.
 
Word Verification : حروف به هم ریخته ای که با رنگ قرمز برای شما نمایش داده شده است عینا در کادر زیرین آن وارد نمائید. این کار برای جلوگیری از هجوم ربات هایی است که سعی در ساخت چندین اکانت پشت سر هم دارند. در واقع به واسطه این گزینه جی میل متوجه می شود که یک انسان قصد ثبت نام دارد نه یک سیستم از پیش برنامه ریزی شده.
 
دکمه I accept. Create my account : پس از اتمام تکمیل فرم بر روی این دکمه کلیک کنید تا عملیات ثبت نام شما به پایان برسد. در صورتی که در عملیات ثبت نام شما نقصی وجود داشته باشد، صفحه ثبت نام به همراه نقائص فرم شما که با توضیح قرمز رنگ مشخص شده اند دوباره نمایان می شود و اگر مشکلی نداشته باشد صفحه دیگری برای شما ظاهر می شود که لازم است روی لینک I'm ready - show me my account کلیک کنید. در این مرحله شما وارد محیط کاربری جمیل خود خواهید شد.

مهدی نعمتی بازدید : 620 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

ما در این جا می خواهیم لیستی از مترجم های رایگان را معرفی کنیم . امیدواریم مفید واقع شود.

در محیط آنلاین امروز انسان با کلماتی روبرو می شود که از معانی آن مطلع نیست برای رفتن به این مترجم ها از لینک های زیر استفاده کنید :

۱.مترجم گوگل ( این مترجم را بیشتر ترجیح می دهیم چون از لحاظ کابری ، سرعت و دقت نسبت به مترجمان دیگر برتر است .

http://translate.google.com

۲. مترجم آنلاین رایگان

http://www.parstranslator.net/far/translate.htm

۳. مترجمدیکشنری آن لاین و ترجمه.http://bestdic.ir

 

مهدی نعمتی بازدید : 1233 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

بینگ (به انگلیسی: Bing)‏ یک موتور جستجو متعلق به شرکت مایکروسافت است که پیشتر با نام‌های لایو سرچ، ویندوز لایو سرچ و ام‌اس‌ان سرچ شناخته می‌شد. استیو بالمر در ۲۸ مه ۲۰۰۹ در کنفرانس «همهٔ چیزهای دیجیتال» در سانفرانسیسکوی آمریکا از بینگ پرده‌برداری نمود و این جستجوگر در ۳ ژوئن همان سال به‌طور کامل دردسترس قرار گرفت.
 
نمایش فهرستی از پیشنهادهای جستجو در زمانی که کاربر واژگان مورد نظرش را تایپ می‌کند و همچنین نمایش فهرستی از جستجوهای مرتبط از جمله تغییرات قابل توجه در بینگ بوده است.

برای ثبت وبلاگ در این موتور جستجو از لینک زیر اقدام کنید .

 

http://www.bing.com/docs/submit.aspx

تهیه و تنظیم : پایگاه تحقیقاتی بینگ بنگ

مهدی نعمتی بازدید : 574 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)
 
سلام دوستان
اگر شما دوست دارید که وب شما در موتورهای جستجو ثبت شود حتما این مطلب را بخوانید :
 
اگر می خواهید وب شما در لیست موتورهای جستجو قرار بگیرد و مطالبتون هم در لیست مطالب سرچ شده قرار بگیرد باید در موتورهای جستجو ( گوگل و یاهو.........) از لینک های زیر وب خود را ثبت کنید.
 
 
 
ثبت سایت يا وبلاگ در گوگل google
nini بازدید : 1028 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

www.sabamail.comصباميل یک سایت ارسال کننده ایمیل فارسی است که قابلیتهای فراوانی دارد و در شرکت داده پردازی صبادانا طراحی و اجراء شده است.
اين محصول منحصربفرد برای اولین بار در دنيا ارائه شده و باعث افزايش آمار استفاده كنندگان Email فارسي در اينترنت و تشويق فارسی زبانان در استفاده از اين محصول شده است.

 

مهدی نعمتی بازدید : 555 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (1)

بعضی از کسانی که دارن وبلاگ می نویسن همیشه به این فکر می کنن که چرا وبلاگشون بازدید نداره یا خیلی کمه در این جا به چند مورد از موارد اشاره می کنیم :

البته همیشه باید این رو بدونیم که افزایش بازدید و ترافیک وبلاگ نیاز به صبر و حوصله و بروز رسانی منظم دارد؟
دلایلی که یک وبلاگ خوانندگان کمی دارد عبارتند از :

۱) وبلاگ شما تازه تاسیس است.

در وبلاگ نویسی باید مطالب با کیفیت را به صورت مستمر در وبلاگ قرار داد و در این کار نباید ناامید شد. مدت زمانی که یک وبلاگ به نتیجه می رسد وابسته به تعداد مطالبی است که در آن قرار می گیرد اما به صورت تقریبی بین .................

مهدی نعمتی بازدید : 674 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

گرافیک و شکل ظاهری وبلاگ کارکردهای بسیاری همچون جذب مخاطب بیشتر، تمایز یک وبلاگ از سایر وبلاگ ها، ارسال پیام های تصویری برای مخاطب و ... دارد.

علاوه بر استفاده از قالب های استاندارد پرشین بلاگ که در بخش "انتخاب قالب جدید" برای شما میسر است، می توانید از سایر قالب هایی که در سایت های مختلف وجود دارد استفاده نمائید.

برای این کار، پس از مراجعه به سایت مربوطه، کد قالب را کپی کرده، به "ویرایش کد قالب" بروید و کد موجود را پاک کنید و کد جدید را جایگزین نمائید. البته پیش از ذخیره سازی از حالت پیش نمایش برای اطمینان از درستی عملکرد قالب استفاده نمائید.

پرشین وبلاگ : در این سایت در چهار دسته بندی، قالب های وبلاگ پرشین بلاگ عرضه شده اند.

پرشین تم : در این سایت هم 20 قالب زیبای وبلاگ وجود دارد.

سایت قالب وبلاگ :در این سایت قالب های بسیار متنوعی ...............

مهدی نعمتی بازدید : 506 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

اینترنت‌یا شبکه بین المللی، اقیانوسی از میلیونها پایگاه و صفحه مختلف است که در امر اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند. حاصل بسیاری از تحقیقات علمی و فرهنگی، بسیاری از تصاویر، آخرین اطلاعات و اخبار سازمانهای مختلف و... در اینترنت در اختیار محققان قرار می‌گیرد. هر کدام از این صفحات و پایگاهها، نشانی اینترنتی مخصوص به خود را دارند و روش به دست آوردن این نشانیها از طریق اینترنت‌یکی از مسائل مهمی است که محققان با آن مواجه هستند.

جمع آوری و پردازش میلیونها نشانی اینترنت، کار مهمی است که تقریبا از عهده افراد بیرون است. حتی ممکن است محققی نشانی پایگاه خاصی (مثلا یک دانشگاه) را به دست آورد و وارد آن پایگاه شود ولی به خاطر حجم عظیم اطلاعات موجود در آن پایگاه (دانشگاه) و عدم آشنایی با نحوه چینش موضوعات آن، نتواند به موضوع خاص مورد نظر خود دست پیدا کند.

در اینجاست که اهمیت جستجوگرها مشخص می‌شود. جستجوگر به محقق اجازه می‌دهد که از طریق دادن کلمات کلیدی و عبارات مورد نظر خود، نشانی صفحاتی را که شامل این کلمات و عبارتها هستند به دست آورد. جستجوگرهای متعددی بر روی شبکه اینترنت وجود دارند که هر کدام از لحاظ کیفیت ارائه مطالب و کمیت آنها، شباهتها و نیز تفاوتهایی دارند.

از مزیتهای مهم یک جستجوگر، تعداد صفحات ارائه شده توسط جستجوگر و همچنین گزینه‌هایی است که می‌تواند دامنه جستجو را محدودتر کند و ما را سریع‌تر به نتیجه برساند؛ مثلا اینکه بتواند صفحه‌هایی را که با زبان خاصی روی اینترنت قرار دارند جست و جو کند یا صفحه‌هایی را با دامنه زمانی خاصی مورد جست و جو قرار دهد (از چه زمانی تا چه زمانی) یا از عملگرهای منطقی استفاده کند و...

معروفترین جستجوگرهای محیط وب عبارت‌اند از:

Ask Hotbot infoseek Altavista

Jeeves

Excite Yahoo lycos (جستجوی عربی) Ayna

(جستجوی اسلامی) Northern Light Muslim search که ما به ترتیب اهمیت، استفاده و امکانات، این جستجوگرها را بیان می‌کنیم.

Altavista

این جستجوگر یکی از مهمترین جستجوگرهای Web است که بزرگترین فهرست نشانیها را در اختیار دارد. در زمان نگارش این مطالب، حدود صد و ده میلیون صفحه (web page) مورد

مهدی نعمتی بازدید : 631 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که توسط میلتون سیروتا پسر خواهر ادوارد کاسنر ریاضیدان آمریکایی اختراع شده و در کتاب «ریاضیات و تخیل» نوشته شده‌است. هدف لری و سرگئی از انتخاب این واژه این بود تا نشان دهند قرار است ماموریتی را به اجرا رسانند که هدف آن سازماندهی انبوهی از اطلاعات وب است .

گوگل یکی از غول های جستجوگر در محیط وب است برای ثبت وبلاگ درگوگل از لینک زیر اقدام کنید

ثبت سایت يا وبلاگ در گوگل google

با ثبت در این موتور جستجو وبلاگتان را با ترافیک بازدید کننده مواجه می کنید

مهدی نعمتی بازدید : 456 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

برای آپلود فایل های خود بر روی اینترنت، نیاز به فضایی (هاستینگ) برای این کار دارید که یا باید آن را خریداری کرده باشید یا از فضاهای رایگان استفاده نمائید.

در اینجا 7 سایت از بهترین و ساده ترین سایت هایی که می توان برای آپلود فایل از آن ها استفاده کرد معرفی شده اند.

Megashares
محدودیت حجمی: 10 گیگابایت
محدودیت دانلود: نامحدود
دوام فایل: نامحدود

Drop Io
...............

........................

مهدی نعمتی بازدید : 649 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

اگر دائما از کامپیوتر استفاده می کنید ......حتما این مقاله را بخوانید .

اگر شما هم کارتان دائماً با کامپیوتر سروکار دارد، مطمئناً با دردهایی همچون گردن‌درد، سوزش یا خستگی چشم و گاهی هم سردرد آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم روش‌هایی برای جلوگیری از خستگی و آسیب به چشم هنگام کار کردن با کامپیوتر را آموزش دهیم.
تنظیم صحیح وضعیت قرارگیری مانیتور می‌تواند خستگی چشم را به میزان زیادی کم کند. مانیتور باید به گونه‌ای قرار .....................

مهدی نعمتی بازدید : 526 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

در حال حاضر کشورهایی از قبیل فنلاند و استونی دسترسی به اینترنت را به عنوان یکی از قوانین حقوق بشر برای شهروندان خود اعلام کرده اند و سازمانهای بین المللی از جمله سازمان ملل نیز تلاش خود را برای دسترسی جهانی به اینترنت و پهنای باند آغاز کرده اند.

رئیس اتحادیه ارتباطات بین الملل معتقد .....................................

مهدی نعمتی بازدید : 696 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)
 

تویتر یکی از شبکه های اجتماعی است که در فضای مجازی فعالیت می کند و یکی از پر بازدید ترین سایت های جهان به حساب می رود .

توییتر چیست؟

توییتر چیست؟ بنیان گذاران آن چه کسانی هستند؟ هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟ نقش توییتر در سازمان دهی انقلاب ها و اعتراضات داخلی چیست؟ آیا توییتر به ابزار جاسوسی سرویس های اطلاعاتی تبدیل شده است؟

پس از فیس بوک که به عنوان پرطرفدارترین ............................

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    امتیاز شما به این وبلاگ چند است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 444
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 229
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 648
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,170
  • بازدید ماه : 3,170
  • بازدید سال : 72,956
  • بازدید کلی : 785,426